29 juni 2013

Day 180

Waaaaaah! Ik heb vandaag mijn koffer ingepakt en morgen gaat mijn vliegtuig vertrekken om 7 uur 's ochtends. Ik heb er echt zin innnn! :) 


Dit heb ik aan vandaag. Ik vond dit shirtje opeens boven en het is van mijn zus. Ik vind het echt een leuk shirtje door die dingen die er op te zien zijn. Het doet me denken aan zo'n mantelpak hahaha. Verder deze spijkerbroek van de Only. Ook heb ik een bandana op mijn hoofd! Bandana's zijn tha bom. En voor de mensen die het nog niet hebben gezien, ik heb m'n haar geknipt. Donderdag al hahaha. Het is nu echt een stuk korter en ik hoooop dat het snel weer lang wordt. 

Ik heb automatische posts gemaakt voor de maand juli, ik moet dat zo meteen nog verder gaan doen, en ook nog voor een paar dagen in augustus, want dan kan ik die later gaan bewerken met foto's die ik op vakantie heb gemaakt. Ik beschik dan niet iedere dag over internet, dus ik moet dat allemaal gaan doen als ik terug ben.. Dat wordt chaos. Maaaar, ik ga m'n best doen :)

Nou, dan neem ik nu maar afscheid van jullie. Tot over ongeveer een maand denk ik.. Gaan jullie me missen? Hahahaha, hopeless. 

Nog een fijne vakantie en maak er wat leuks van!

xoxo
Filiz



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...