17 juni 2013

Day 168

Psssst! Vandaag heb ik best wel een saaie outfit aan, maar dat maakt niet uit, want het is comfortabel. Ik draag zulke outfits alleen als ik echt totaaaaal geen zin heb om moeite te doen voor een leuke outfit.


Ik draag gewoon een roze shirt en daarop een grijs vestje. Verder gewoon een spijkerbroek en ja, het is gewoon gewoon. Niet heel bijzonder dus hahaha.

Vandaag ben ik met mijn kleine nichtje van iets minder dan 2 en een half gaan wandelen en samen zijn we een cadeautje gaan halen voor een vriendin van mij die morgen jarig is. Ik heb een boekje met cupcakerecepten en een button met Birthday Girl. In het boekje heb ik nog een leuke tekst voor haar geschreven waarin ik haar vertel dat haar échte cadeau is dat we samen gaan bakken en dat ik dan alles betaal qua nodige spullen. Ik hoop dat ze het leuk vind :).

Oh my goddd ik heb sinds donderdag niet meer gefitnest.. Dus dat moet ik ook maar weer is gaan doen.. Vandaag, of morgen, of overmorgen.. Of daarna. I'll see.

Dit was het voor vandaag, nog een fijne dag verder en alvast slaap lekker en zo :)

xoxo


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...