11 juni 2013

Day 162

Oooooh my god, nog 2 nachtjes! Ik voel de spanning steeds erger worden.. Meh. Vandaag ben ik naar de fysio geweest en gelukkig gaat het beter met mijn rug. Mijn rug is sneller belast, omdat ik een lichte vorm van scoliose heb. Doordat ik weer met sporten ben begonnen gaat het beter en daar ben ik blij mee!

Mijn outfit van vandaaaag.. Scroll naar beneden voor de foto. Thanks to Cameroid again!




Broek | La Chica - Jurkje | Cadeautje van mama - Vestje | Mango 

Ik was net heel goed bezig met opruimen en daar ga ik morgen denk ik mee verder. Ik heb er eindelijk tijd voor na al dat stressen op school! Zometeen ga ik eten en daarna lekker op bed een filmpje kijken en relaxen. Ik hou van vakantie!Tot morgen, nieuwe dag, nieuwe outfit :)

Kusjes,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...