23 juni 2013

Day 174

Hello thereee!

Ik hoor net van m'n ouders dat we dus rond begin juli op vakantie gaan, yeahhhh. Ik kan dan een tijdje niet posten.. Een paar weken dus.. Meh.. Maar, ik kan dan wel voordat ik op vakantie ga automatische posts instellen zodat er iedere dag iets komt te staan, wat ik na de vakantie dan kan bewerken met een foto van mijn outfit van die dag en nog een leuke tekst of zo. We zien wel hoe dat gaat!



Hier m'n outfit van vandaag! Ik had geen zin om zorgvuldig een outfit uit te zoeken, dus ik heb gewoon maar wat uit m'n kast gepakt en dat aangetrokken. Op de foto zie je m'n baggy grijze broek die ik ooit op een markt heb gekocht en verder zie je iets nieuwssss. Eigenlijk is dit een jurkje, maar vandaag draag ik het als een shirt. Ik heb het gewoon naar binnen gevouwen en zo duidelijk is dat niet te zien gelukkig! Het is een soort van marinejurkje en dat vind ik echt heel schattig. Ik had dit jurkje al toen ik 14 was of zo(dat is 2 jaar terug..) en als ik het nu als jurkje aandoe is het iets te kort :( jammerrrr.

Ik ben vanochtend gaan zumba'en en het was echt te leuk gewoon! Zumba op zondag, ja ik kan dat :). Ik kan het jullie echt aanraden, want het is en leuk om te doen, en je valt er goed en snel van af! Vooral nu is het handig, omdat de zomer er aan komt, dus trek die bikini's maar weer uit de kast. Nou ja, ik weet niet of de zomer in Nederland al een beetje wakker begint te worden, maar als je naar het buitenland gaat dan wil je zeker wel een goed figuur hebben. 

Dit was het dan voor vandaag, geniet nog van je zondag en tot morgen!

xxxx Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...