26 juni 2013

Day 177

Hey heyyy! Ik ben weer thuis na 3 hele leuke dagen met Laila. Net heb ik een beetje opgeruimd en toen dacht ik, laat ik nu maar gewoon posten. Dan kan ik vanavond lekker gaan sportennn! Ja daar heb ik zin in.. Best gek.


Dit is mijn outfit van vandaaaag. Deze lichte broek van de Tally Weijl, deze riem van ik weet niet waar en dit shirt met lange mouwen van de Coolcat. Het is een simpele outfit met een knalroze riem die er wel gewoon bij past. Ik vind het wel leuk voor een normale dag. EN ik heb de sokken van papa aan. Leuke informatie, moest ik even kwijt, boeit jullie veel, mij ook, dus ja. 

That's it for today! Ik ben eigenlijk best wel moe dus ik doe zometeen nog een powernap denk ik.. Maar daar ben ik eigenlijk te lui voor.. Logic. Morgen heb ik mijn diploma-uitreiking trouwens! En tuurlijk gaan jullie mijn outfit dan ook zien yayyy. 

Tot morgen! xoxo



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...