20 juni 2013

Day 171

Hoi ik ben Laura en ik post vandaag voor Filiz. HET IS GEWOON FILIZ EN HAAR KLEREN OP DE FOTO'S HOOR. Ik typ dit gewoon voor haar. Ze is lui, zegt ze net zelf. Ok. 

Filiz heeft vandaag een shirt aan. Dat shirt lijkt op een blouse, maar dat is het niet. Ook is het niet roze, maar neon roze. Supertof. Het stofje voelt chill aan, man. Ze wrijft er nu mee over m'n arm. Heel fijn, jongen. Ik weet dat er geen jongens op haar blog kijken, maar #swaggy. Jullie hebben stiekem allemaal een derde been.


Dit is Filiz. Filiz heeft een probleem. Met jou. Dit is haar kop als je kut tegen d'r doet. Doe dat dus niet. Maar hier zie je een betere shot van haar neon roze shirt. En haar hoofd. EN HAAR DONUT. (in d'r haar) EN D'R EAR CUFF. 


En zie hier de volledige outfit. Filiz droeg vandaag geen schoenen, want #yolo. Mooie woonkamer heb ik aye. Ok, mochten er vragen zijn. Ik ben te bereiken op 06-gofuckyourself. 

DEUCES. LAURA. 
(I'm a gangster, yo)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...