28 juni 2013

Day 179

Hoooooi. Vandaag is het vrijdag en ik heb net nog even voor donderdag gepost, dus als je mijn outfit van de diploma-uitreiking wilt zien moet je even bij donderdag 27 juni 2013 op 'read more' klikken :).


Vandaag wordt een rustig maar toch druk dagje. Ik ga gewoon thuis chillen, een beetje opruimen, misschien nog wat regelen voor school en vanavond ga ik fitnessen. Dus ik dacht, laat ik m'n sportoutfit maar gelijk aandoen vandaag hahaha. Zo lui ben ik dus wel..


Van deze hele outfit weet ik niet eens waar ik het allemaal vandaan heb, alleen mijn witte hemd onder die grijze is van de H&M en die was €5,-. Het is gewoon een basic van de H&M, altijd handig om te hebben. 

Dit was het, lekker kort, want ik ben moe en lui en ik heb eigenlijk nergens zin in, maaaaaar ik ga over een paar dagen naar Turkije dus stiekem ben ik blij en zo lalala.

Tot morgen :) xxx


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...