05 juni 2013

Day 156

Hello guuuys!

Ik heb vandaag een superleuk dagje gehad! Het was echt heerlijk weer buiten en daarom was ik de hele dag buiten. In de avond ben ik nog eventjes op de kermis geweest en het was echt gezellig. Hieronder een paar foto's!



Jurkje | H&M
Jas | Outfitters Nation
Legging | Zara
Uggs | Uggs winkel 

Ik vind het een stoere maar toch girly outfit. Het is girly door de legging en dit jurkje en het is stoer door dit leren jasje. Ik vind het een leuke outfit en ik denk dat ik het nog wel eens ga dragen, maar wel iets anders natuurlijk. 

Ik heb het nu al 156 dagen volgehouden om iedere dag wat anders aan te doen! Best goed eh? :) Het is binnenkort wel weer tijd om even te shoppen. Misschien wel in Primarkkk, want daar wil ik al weer een tijdje langs gaan. Of anders gewoon in Utrecht, m'n stadsie. 

Dit was het voor vandaag! Tot morgennn and enjoy the sun :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...