14 juni 2013

Day 165

Dag 165 van 2013, de dag nadat ik mijn uitslag van mijn eindexamens heb gekregen..







En ja hoor! IK BEN GESLAAAAAAGD! Qua gemiddeldes heb ik 2 zessen, 3 zevens en 2 achten! Ik ben echt trots op mezelf. In de brugklas is mij verteld dat ik beter Theoretische Leerweg kon gaan doen, maar ik heb gewoon doorgezet en kijk wat het resultaat is! Binnenkort ontvang ik mijn diploma en daarna ga ik lekker in Amsterdam studeren :) Heb daar echt zin in.

Outfit Of The Day 
Broek | La Chica
Bloes | Topshop
Vest | Primark
Riem | I don't knowww 
Horloge | Lacoste 

Ik vind het een heeeele leuke combinatie van kleren! Dit bloesje is gewoon te wauw, die kleuren, die knopen, de strepen, 1 woord: awesome. Het is al bekend dat ik gek ben op felle kleuren en dat is wel te zien aan de kleren die ik draag.

Verder heb ik vandaag een superleuk jurkje gekocht in de Vero Moda en die zullen jullie een andere dag zien. Spannendddd..

Dit was de post voor vandaag! Vanavond ga ik lekker feesten en morgen.. Ik denk een vlag zoeken om op te hangen!

Kusjes
Fi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...