27 april 2013

Day 117

Helloooo! Het is echt lekker weer buiten. Ik denk dat ik zo meteen gewoon buiten ga leren in plaats van binnen haha, kan gewoon. Ik draag een shirtje met panterprint. Dit shirtje heeft hele losse mouwen waarmee ik misschien wel kan vliegen, woeeehhh. Oke, negeer mijn gekke acties vandaag! Scroll naar beneden voor de fotocollage :).


Selfies zijn zo leukkkk hahaha. Maar oke. Dit shirt is van de H&M. Ik heb het een paar jaar geleden gekregen van een goede vriendin van me, lief eh? :). Ik ben niet echt de grootste fan van panterprint, soms vind ik het zelfs ordinair. Maar daarnaast kan ik het ook heel leuk vinden, zoals bij dit shirt! Het leukste aan dit shirt vind ik toch wel de mouwen, omdat ze zo lekker los zitten.

This is it for today, ik ga nog een beetje relaxen achter de computer en daarna beginnen met leren! Over twee weken examens, oh noooo.

Kisses,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...