06 april 2013

Day 96

Hey Saturday. Waaah ik kan rijmen. Ik heb net een paar uurtjes geleerd en nu is mijn concentratie helemaal weg dus ik dacht, oke even posten dan maar! Vanavond heb ik een feestje van mijn lieeefste nicht dus dan heb ik geen tijd om te posten. Hmm, misschien is dit niet echt interessant om te lezen maar er rijdt serieus een ijscoman in mijn wijk? Dude, waar zie jij lekker weer? Het is ZO koud buiten en dan wilt die gast ook nog even ijsjes uitdelen hier. Niet echt verstandig maarja. That's ijscomanlogic I think. Maar oke, dus.. Ik heb vanavond een feestje en dan wil ik er natuurlijk wel leuk uitzien! Ik heb niet echt een partyoutfit gekozen maar het ziet er in ieder geval wel leuk uit haha. Scroll naar beneden voor de fotocollage!


Zwart, zwart en nog eens zwart. Het hoeft niet eens gothic-achtig te zijn. Zwart vind ik echt een nette kleur. Oh nee het is geen kleur eh.. Maar het is in ieder geval gewoon net en het past overal bij! Zoals je bij mijn outfit ziet past zwart ook gewoon bij zwart. Wow wat zeg ik veel zwart. Maar dat moet ook wel met een zwarte outfit. Zwart. Oh my God zwart. Op de middelste foto probeer ik met mijn armen de vorm van dit shirtje na te doen en het lukt aardig vind je niet? Het maakt me erg slank vind ik zelf. Met een net woord accentueert het mijn lichaam hahaha. Ik vind het zelf heel erg mooi en het past ook goed. Ik heb dit shirtje gekocht bij de Silly's Store hier in Utrecht en het was €25.- of iets rond de €25,-. Ik ben heeeeel blij met deze aankoop :). 

Maar nu is het tijd voor mij om te eten en daarna richting het feestje te gaan dus ik ga weer afscheid nemen van mijn blog. Tot morgen iedereen!

Bisous,

Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...