15 april 2013

Day 105

Hello readers from Russia! I see you! Haha. Jaaa ik heb superveel views uit Rusland en dat vind ik best grappig. Vraag me best af hoe zij op mijn blog terecht komen!

Vandaag draag ik weer eens een keertje mijn glittertrui van de H&M. Echt een schattig ding. Ik vind 'm heel leuk staan samen met mijn marine blauwe broek van de Vero Moda. Het zou leuk zijn als ik deze outfit een keertje zou aandoen met een leuke ketting erbij bijvoorbeeld een lange ketting met een grote blauwe steen. Ik denk dat dat wel schattig gaat staan omdat mijn ketting dan ook leuk met mijn broek past.


Even iets anders.. Over iets minder dan een maand heb ik mijn Centrale Examens :( waaaaaah. Ik ga denk ik eind volgende week even boeken bestellen waar ik uit moet leren wowowow dat moet ik nog doen. Wat ergggg. Maar ja.. We'll see how it goes! Ik ga weer iets voor school doen nu en daarna chillennnn. Have a nice day today :)

Kisses,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...