04 april 2013

Day 94

Hey guys! I've decided to post in Dutch because it is my own language and I can speak and write it better than English sooo that's also better for better posts. That sounds good right? Or better.. Okay funny. I've a translate bar on my blog and of course you can use it! Just do it if you need it haha. Maybe it will translate not so good but at least you can try it :).

DUS! Haaai iedereen. Ik merk nu al gelijk dat ik veel makkelijker kan schrijven omdat ik de meeste, bijna alle, ja heel veel woorden ken in het Nederlands dus dit vind ik wel handiger voor mezelf. Wel handig eh die vertaler? Maar oke, vandaag had ik een hele drukke dag omdat ik moest leren, naar de fysiotherapeut moest en nog een gesprek had op school. Ja fijn, ik moet gaan sporten van de fysio. Ik heb het best druk dit jaar dus ben ik vorig jaar gestopt met dansen. Het lijkt me leuk om daar later weer mee te beginnen maar dit jaar wil ik het liever rustig houden omdat ik examens heb binnenkort! Misschien is één keer joggen per week wel goed. Ik zie wel wat ik doe! Scroll naar beneden voor de foto's.




Ik vind dat ik vandaag een hele leuke outfit heb. Ik vind dit denim jasje echt superleuk! Vooral ook de zwarte knopen. Het is een leuk detail voor dit jasje. Het past leuk bij dit shirt omdat het heel verschillend is van elkaar. Ik heb dit shirt al eens eerder aangehad met dit jasje en ik vond het zo leuk dat ik dacht "Hey dit moet ik nog een keer dragen samen!" hahaha. Ik heb het gecombineerd met dit zwarte rokje en deze legging van de H&M. Daaronder heb ik mijn Uggs aangedaan want jaaa die passen bij iedere outfit.

Oja, ik hou de labels wel in het engels want anders vind ik het lelijk staan als ik en Engelse labels heb en Nederlandse. Dus zo is het wel oke toch? Vast wel.

Nou dit was het voor vandaag en volgens mij merken jullie al dat mijn post gelijk wat langer is! Ik denk dat het voor jullie ook leuker is om dan te lezen haha. Tot morgen dan eh :)

Dikke kus,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...