22 april 2013

Day 112

Wowie dit bloesje heb ik ook een tijd niet meer aangehad! Hoe kan datttt, hij is zo cuteeee. Maar oke, scroll down voor mijn outfit of todayyy! Ja ik kan rijmen, goed eh? :)


Bloesje | H&M
Shirt met lange mouwen | Coolcat
Broek | La Chica
Schoenen | Vans winkel


Ik vind dit een leuke combinatie van kleren en vooral om de kleuren! M'n bloesje past leuk bij mijn Vans en daarnaast ook nog bij mijn lippen met rode lippenstift haha. Omdat het nog een beetje fris is buiten heb ik onder mijn bloesje gewoon een shirt met lange mouwen anders had ik deze dag niet overleefd. Oke, beetje overdreven maar je begrijpt het vast wel. 

This is itttt for today. Ik moet superveel doen voor school en ik blijf het de hele tijd uitstellen. Suuuperslechte eigenschap van me :(. Ik moet nog een hele planning maken voor alles wat ik moet leren voor m'n examens en ook nog allerlei boeken bestellen(ja nog steeds) en bla bla bla ZOVEEEEL!

Wish me luck!

xoxo
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...