10 april 2013

Day 100

Helloooooo sweeties! Het is alweer dag 100 dat ik post! Wooow de tijd gaat zo snel.. Maarja ik had vandaag dus mijn laatste herkansing van een PTA en dat ging heel matig jammer genoeg. Gelukkig sta ik wel gewoon voldoende yeeey. En heyyy ik heb bijna 4000 views! Vind ik leukkk :). Nou hup hup, scroll maar weer naar beneden hahaha.


Sorry voor de onduidelijke foto maar ja, ik draag dus een zwart jurkje met lange mouwen en met een soort van.. Ja wat is het nou eigenlijk.. Ijzerachtigiets als details? Ik vind het wel heel schattig haha. Ik weet niet van welke winkel deze jurk is. Daar kom ik nog wel achter hehehe u_u. 

Ik had dit jurkje aan met een donkerblauwe legging die ik van mijn moeder had gekregen. Die vrouw is echt de beste in goedkoop shoppen eh, die legging was €5,-! I love my mommy. 

Dit was het voor vandaag, I'm exhausted! Ik ga lekker m'n bed in en zzzzzz..

Slaap lekker alvast en tot morgen! 

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...