13 april 2013

Day 103

Heyheyyyy! Vandaag heb ik weer een druk dagje.. Wanneer ook niet eh :(? Nou, ik heb dus een bruiloft vanavond waar ik heel veel zin in heb, maar daarvoor, in de middag, moet ik superveel huiswerk maken! Dat is weer jammer hahaha. Maarja ik ga nu even snel posten en dan weer verder met alles wat ik moet doen today. Scroll down voor de fotocollage!


Ik draag mijn zwarte rok van de H&M, mijn peplum shirt van de Silly's Store, een riempje wat eigenlijk hoort bij een jurkje(zien jullie nog wel hihi) en mijn zwarte hakken die ik in Turkije heb gekocht. Ik vind het een hele schattige en leuke outfit. Deze rode riem is een leuke detail van mijn outfit, samen met die glimmende steentjes van mijn shirt. Leuke partyoutfit!

See you tomorrow xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...