05 april 2013

Day 95

Hallo lieve lezers/bloggers! Heb vandaag een druk dagje gehad op school oefoef, ben echt blij als ik klaar ben met mijn examens! Maar daarna ga ik naar het HBO dus moet ik weer naar school. Maar oke ik werd even blij van het idee. Hoe was jullie dagje? Hoop dat het gewoon leuk was en zo haha :). Ik moet vanavond oppassen dus ik ga nu even posten omdat ik vanavond dan geen tijd heb. Kijk hieronder voor de foto van vandaag!


Nou zoals je ziet heb ik een lekker simpele outfit aan vandaag haha. Ik had niet echt veel zin om veel moeite te doen in de ochtend dus vandaar ook die knot. Het is wel even lekker hoor, geen moeite doen! Love thattt, want ja ik ben best lui. Kan je ook gelijk zien aan m'n bed die niet eens is opgemaak vandaag hahaha. Luiheid heerst!

Ik heb dit vestje van de Mango aan samen met een wit shirtje van de Vero Moda daaronder. Het staat wel leuk samen omdat het allebei lichte kleuren zijn. Dit witte shirtje is gewoon een basic van €10,- dus lekker goedkoop. Ik weet niet hoe duur dit vestje van de Mango is. Het was van mijn zus denk ik.. 

Deze broek van La Chica was rond de €20,-. Ik vind die kleine geschaafde plekken een leuk detail van deze broek! Een spijkerbroek kan je natuurlijk met van alles combineren dus het staat gewoon goed met ieder shirt of vest of jurkje of I don't know. Verzin iets unieks! 

Even iets anders eh. Het lijkt me echt superleuk om galaxy Vans te maken! Ik weet nog niet wanneer ik daar tijd voor heb maar ik wil het sowieso ooit gaan doen. Het eindresultaat zal ik ooit nog op internet gooien hahaha. Tenminste, als het mooi is gelukt :). 

Waaah ik vind het echt veel fijner om in het Nederlands te schrijven omdat ik nu ook meer te vertellen heb. Vinden jullie dit ook leuker of maakt het geen verschil? Laat het me weten als je wilt! 

Kus,
Filiz


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...