20 april 2013

Day 110

Heyheyyy. Ik kom net van de bioscoop haha. Ik ben samen met Lisa naar de film App geweest en het was best wel spannend! We zaten voor hele gezellige mensen hahaha, we hebben echt gelachen. Maar ja, scroll down voor de foto's van vandaag zodat je m'n outfit kan zien! Yaaaay. 


Deze trui met de rode letter A is van de Primark. Primark is een hele leuke maar drukke chaos winkel waar altijd best wel super veel mensen rondlopen en waar je het dus stikbenauwd van krijgt. Maar dusss, ik vind het een hele leuke trui.


M'n schoenen passen wel bij m'n trui door de kleur rood in de letter A en de kleur van m'n Vans. Hoi Lisa. Ja Lisa leest nu mee toevallig. Fijne info. Oke waar was ik. Uhm... Deze legging heb ik van m'n mams gekregen. Ik vind de ritsen een leuk detail. Dit jasje is van de Only en die heb ik ook van mama gekregen. Mama is lief oke. 

Dit was het voor today, alvast slaap lekker en tot morgen!

xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...