08 april 2013

Day 98

Stress, stress, stress, stress, stress. ALLEEN MAAR STRESS. Moet zoveel doen voor school dat ik bijna geen tijd heb voor mezelf. Dat is toch niet normaal of wel soms? Nou ja het is wel begrijpelijk maar alsnog. I don't like it. Ik heb altijd al een beetje moeite gehad met plannen en vooral met mezelf aan de planning houden oh my God. Ik kan uitstellen als de beste! Daarom dus die stress. Alles op het laatste moment doen, haasten, snel snel snel. OEF. Even posten om mijn frustratie kwijt te raken hahaha. Scroll down voor de foto van vandaag!


Ja I know, vage foto. M'n camera werkt ook niet echt mee vandaag oefff. Maarjaaa.

Ik heb dit blauwe jurkje van de Vero Moda in mijn zwarte rok van de H&M gestopt en nu lijkt het op een jurkje yaaaay. Ik heb het gecombineerd met een klein vestje die ik voor een tientje op de markt heb gekocht. Ik draag deze outfit met een grijze maillot, het past er wel leuk bij. Grijs en blauw staat sowieso wel leuk vind ik. Het is niet echt nodig om sieraden te dragen bij een outfit als deze omdat je al meerdere kledingstukken hebt. Extra details zijn helemaal niet nodig! Ik ben sowieso niet helemaal van de sieraden maar af en toe vind ik het wel leuk.

Deze outfit zou passen bij iedere gelegenheid omdat het simpel is, maar niet te saai. Dat is wel positief eh? :)

This is itttt for today, want ja ik moet weer leren. Vind ik heel leuk. Not. Ik hoop dat je m'n post wel een beetje leuk vond hahaha! Wish me luck xxxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...