26 april 2013

Day 116

Oooooh my God. Heb zo'n leuke dag gehad! We gingen op school barbecuen en geloof me, het eten was super lekker! Daarna werd er keihard muziek opgezet en wat deden wij? Gelijk op de tafels en LOSSSS. Scroll down voor de fotocollage van vandaag. Dit wordt een korte post want ik ga zo snel m'n bed in hihi.


Ik vind dit een heeeel schattig jurkje, maar ik weet niet meer waar ik 'm heb gekocht. Het is in ieder geval superleuk voor in de zomer en dat zullen jullie nog wel eens zien! Het past ook gewoon leuk met een zwarte legging en een zwart vest, dus dat valt goed te combineren. M'n vans zijn gewoon m'n maatjes, dus die kunnen overal bij hahaha. Cool. 

Tot morgen!

xoxo

p.s. Ik weet echt niet wat ik aan het doen was op die foto rechts boven.. HAHA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...