19 april 2013

Day 109

Oke volgens mij boeit dit jullie niks maar terwijl ik aan het posten lig ik op de grond. Swag swag swag. Maar oke. Vandaag heb ik een hele kleurrijke outfit aan met best wel leuke kleurtjes dus ja, het is een leuke outfit. Yaaaay. Scroll down for the photos of today!


Lisa heeft de foto's gemaakt woohoo. Lisa is een hele goede vriendin van me en ik ken haar al sinds 2008 wowie. Ze is nu bij mij voor een weekendje hehe. Wordt gezellig met d'r!


Ik draag mijn rode broek met mijn blauwe shirt/jurk achtig iets en een rood riempje. Ook draag ik m'n laarsjes van de V&D. M'n riempje past bij m'n broek omdat het dezelfde kleur is. Ik wist nog niet welke schoenen ik aan zou doen bij deze outfit maar toen zei m'n moeder dat ik deze laarzen aan moest doen. Uiteindelijk vind ik deze schoenen er wel cute bij staan!

Dit was het voor vandaag, thanks voor het lezen.

Kus,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...