17 april 2013

Day 107

Ik ben gewoon verliefd op m'n views. Thanks everybody!

Vandaag draag ik deze lichte skinny jeans van de La Chica. Lichte broeken kan je eigenlijk met alle soorten kleuren shirtjes dragen. Of het nou zwart is of blauw, bruin of wit. Ik vind het altijd wel leuk om iets wat heel simpel is eigenlijk heel leuk te maken. Deze combinatie vind ik zelf heel leuk!


Boven deze broek draag ik gewoon een simpel zwart hemdje van de Vero Moda. Basic shirtjes kan met aaaaalles aan doen. Ja, aaaaaaaaalles! In de zomer is het bijvoorbeeld heel leuk om een spijkerbroek samen met een zwart shirtje aan te doen. En daaronder hele leuke slippers of ballerina's! Oke nu heb ik heel veel zin in de zomer haha, come here sun! 


Boven m'n zwartje shirtje draag ik deze spijkerjas van de Only. Ik vind het een superleuk jasje en vooral door de zwarte knopen en dat zwarte stofje rond de mouwen en de heupen. Het zijn leuke details van een leuk spijkerjasje! Zo'n jasje kan je natuurlijk ook met veel dingen combineren. Een leuk jurkje, een taillerok en een shirt, een shirt en een spijkerbroek et cetera et cetera bla bla bla.


Op de foto hierboven kan je de zijkant van m'n jasje beter zien. Maaaaar dit was de post voor vandaag! Doordat ik nu in het Nederlands schrijf heb ik minder tijd nodig om te posten en kan ik me wel genoeg focussen op school. Yaaay awesome! 

See you tomorrowwww, or not :(. 

Kisses,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...