07 april 2013

Day 97

Heyheyyyy! Heb echt een hele leuke avond gehad gisteren. Jullie ook? :) Eeeen die leuke avond wordt weer een beetje verpest met het besef in de ochtend dat ik weer moet gaan leren vandaag. Ugh! Ik heb echt helemaaaaal geen zin om leuke kleren aan te doen dus ik heb gewoon een joggingbroek aan met een shirtje hahahaha. Lekker relaxen op deze zondag(nou ja niet echt relaxed met dat leren..). Dit shirtje is van de H&M en volgens mij was het ongeveer €10,-. Simpel en goedkoop, maar wel overal bij passend! Ik vind strepen echt heel leuk omdat het gewoon overal bij past, je moet het alleen goed combineren. Logischhh. Bijna de foto vergeten wauw, kijk hieronder voor de foto!


Ik sta d'r ook lekker actief bij eh? Hahaha. Maar dit was de post voor vandaag want ik moet dus weer gaan leren.. Wish me luck want mijn concentratie is een beetje de weg kwijt geraakt. Of ik, kan ook.. Nouuu geniet van de zondag en WEES BLIJ als je niet moet leren vandaag. Dan ben ik echt jaloers op je hoor.

Kisses,

Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...