16 april 2013

Day 106

Ik krijg steeds meer besef dat ik binnenkort gewoon ekte ekte examens heb.. Wooow stressgevend dit. Maar ja. Hoe sneller, hoe beter! Denk ik.. Oke oke oke ander onderwerp ik word bang.


Vandaag draag ik dit roze truitje met lange mouwen. Ik vind de kleur heel mooi en de stof zit heel fijn. Het is een lekker groot shirt en dat is wel even lekker om aan te hebben op zo'n schooldag aka stressdag. Ik vind oversized truitjes sowieso heel erg leuk! Je kan het met veel verschillende dingen combineren. Bijvoorbeeld een leuk zwart rokje, of een blauwe broek. Het is ook erg leuk met een klein zwart vestje er op.

Ik draag dit truitje samen met mijn zwarte broek van de G-Star. Deze broek vind ik heel leuk. Het past leuk met alle shirtjes en truitjes die ik heb dus ik heb veel keuze! Zwart staat sowieso met alles. Net zoals wit en grijs.

Ik had deze outfit aan met mijn grijze Uggs. I love themmmm. Toch wil ik wel een nieuw paar. Korte zwarte lijken me heel leuk! Of korte bruine. Weer eens wat anders dan middel en grijs :). Maar ik denk dat ik in de winter pas nieuwe Uggs ga halen omdat ik ze denk ik niet ga dragen in de zomer hahaha.

Dit was het voor todayyyy. Thanks voor het lezen en tot morgen!

xoxo
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...