11 april 2013

Day 101

Hallo lieve lezers.

Vandaag heb ik best wel een kleurrijke outfit aan haha. Ik draag een lichtblauw vest van de Mango. Ik vind het een heel schattig vest en ik denk dat dat komt door de kleur. Lichte kleuren vind ik sowieso schattig! Vooral lichtroze oh my God love it. Maar oke. Onder dit vest heb ik een shirt van de Silly's Store met leuke patronen en glimmende steentjes. Roze steentjes en zilveren steentjes whoop whoop! Ik vind het een heel leuk detail van dit shirt. Daaronder heb ik nog een zwart shirt aan van de Vero Moda en die was maar 10,-. Ik vond het heel koud in de ochtend dus ik dacht, oke ik doe wel een extra shirt aan vandaag.




Mijn broek is van de H&M en het was maar €20,- waaaah! Ik vind deze broek zooo leuk eh. De vormpjes die je ziet zijn heel raar hahaha, ik zie niet echt wat het allemaal is maarja. De kleuren vind ik ook heel erg leuk samen. Deze broek past leuk bij mijn shirt omdat ze allebei leuke vormpjes hebben. Je zou denken dat teveel vormpjes te druk wordt in een outfit maar ik vind dat nog best wel meevallen bij deze outfit. Ik heb deze broek ook eens aangehad met dit shirt toen ik mijn spijkerjasje aanhad en dat vond ik ook heel leuk. Volgens mij ga ik dat nog wel een keer aandoen alleen dan met hoge hakken erbij. Schoenen maken de outfit eh! :)

Nou that's it for today! Nog een fijne avond en zooo en alvast slaap lekker.

xoxo
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...