21 april 2013

Day 111

Hey guysss! Ik heb vandaag Lisa afgezet bij de trein en jaaa het was supergezellig met haar dit weekend! We zijn dus gister naar de bios geweest voor de film App en die was best spannend.


Vandaag draag ik deze broek van de H&M van €20,-. Het was gewoon liefde op het eerste gezicht waaah. Ik vind het een leuke broek omdat ik de vormpjes cool vind. Ik heb een shirt dat ik in m'n broek heb gestopt en ik vind het er wel awesome uitzien omdat deze broek iets hoger zit dan andere broeken.


Boven deze broek draag ik een shirtje van de H&M. Heyyy weer zo'n H&M outfit vandaag! Ik vind het leuk staan samen en ik denk door de kleuren en de vormpjes en de streepjes en alles. Het is gewoon best schattig, al zeg ik het zelf.


Hoi hoofd. Ja, ik had geen zin om m'n make-up te doen of zo en m'n haar pluist ook vandaag dus ja. Lazy sunday it is! Ik draag deze outfit by the way met mijn Uggs want ja, mijn Uggs zijn m'n maatjes. Love them.

Dit was het voor vandaag! Ik moet nu aan de slag voor school en daarna misschien nog wat voor mezelf doen. We'll see!

Tot morgen xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...