18 april 2013

Day 108

Heeeey! Ik zit midden in een periode van examentrainingen en dat is zoooo ugh ugh ugh. Moet binnenkort echt even allerlei boeken bestellen en me voorbereiden voor m'n examens anders gaat het niet echt werken denk ik. Stress dus. IK HAAT STRESS. Maar ja. Ik moet zometeen nog allerlei dingen doen dus ik dacht, ik ga nu even posten :). Posten helpt me serieus om een beetje m'n stress weg te werken hahaha. Thanks Blogger!


Dussss. Ik draag deze legging die ik van m'n mams heb gekregen. Ik heb het gecombineerd met dit zwarte truitje van de Coolcat met lange mouwen en dit shirtje met bloemenprint van de H&M. Dit shirt was serieus maar €3,-! Ik vind het een heel schattig shirtje en dat vooral om de print.


Dit shirtje is ook heel leuk omdat de achterkant zwart is. Jaaaa dat kan je zien op de foto hieronder. De voorkant is met bloemetjesprint en de achterkant is gewoon zwart. Leuke uitleg eh? Hahaha.


Dit was het voor vandaag. Een beetje een korte post maar ik heb een beetje een drukke dag :(. Slaap lekker alvast voor zo meteen en tot morgen!

xoxo
FG


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...