09 april 2013

Day 99

Halloooo lieve lezers. Vandaag is de laatste dag dat ik kan leren voor mijn laatste herkansing van al mijn PTA's dus ik ga me daar wel even voor de laaaaatste keer op proberen te focussen. Nou ja, voor een herkansing van een PTA dan. Oke ingewikkeld allemaal, jullie begrijpen het vast wel half denk ik. Lees maar gewoon verder hahahahaha.



Vandaag heb ik een spijkerbroek met een spijkerjas gecombineerd want ik vind dat zooo schattig staan. Nou ja het hoeft niet per se schattig te zijn maar het is gewoon leuk. Ik heb een roze shirt aan met daarboven een shirt van kant en dat vind ik heel cute staan samen. Ik vind dit een leuke combinatie en het zou superleuk staan met hakken! Oeeeh vooral zwarte hakken met glans. Wauwie.

Dit shirt met kant is van de H&M en het wassss, uhm even denken hoor.. Volgens mij was het iets van €10,-! Het was in ieder geval een prijs waarvan ik dacht "Dat is wel oke" weet je wel? Vast wel herkenbaar!

Ik denk dat dit shirt van kant ook heel leuk is met een wit shirt(of gewoon met alle kleuren lalalala) en dan een zwarte rok erbij. Het gaat dan volgens mij heel netjes staan! :) I love that.

Maaaarja, ik ga weer verder met mijn drukke, leuke, soms minder leuke chaos leventje, tot morgen!

Dikke kus. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...