12 april 2013

Day 102

Ik vind de opmaak van mijn blog een beetje saai worden dus ik denk dat ik het binnenkort weer even ga veranderen. Heeft iemand misschien leuke tips voor de opmaak? Het is natuurlijk wel belangrijk dat het er leuk uit ziet allemaal!


Vandaag heb ik wel een leuke outfit aan omdat ik veel dingen met elkaar heb gecombineerd, wat ik eerder niet gedaan zou hebben. Het kwam opeens in me op om dit vestje met dit shirt aan te doen haha. Ik vind het wel schattig samen. Zie hieronder voor het lijstje met prijzen en winkels.


Broek | G-Star, prijs is onbekend
Shirt met lange mouwen | H&M, tussen de €10,- en €20,-
Vest | Primark, prijs is onbekend
Laarzen | V&D, €50,-


Dit was het voor vandaaaaag. Als je tips voor me hebt kan je die gerust geven hehe. Geniet van je weekenddd!

Dikke kus,

Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...