14 april 2013

Day 104

Waaaah ik heb meer dan 4000 views nu! Gaat goed hihi. Ik heb het gister ontzettend leuk gehad op de bruiloft en heb ook nog eens veel complimentjes gekregen, wat ik altijd wel leuk vind haha. Vast wel herkenbaar. De fotocollage van gister staat er nu ook op dus als je wilt kan je even naar de post van dag 103 gaan!


Ik heb weer zo'n leerdagje dus ik dacht, laat ik maar een makkelijke outfit aandoen vandaag. Ik keek in m'n kast waar nog kleren van mijn broer in liggen(ja hij is al uit huis en ik heb nu zijn kamer als slaapkamer) en toen zag ik deze trui van Lacoste. Je kan al zien dat de maat een beetje te groot is maar dat vind ik juist zo leuk! Ik hou van oversized truitjes of shirtjes met dan gewoon een skinny jeans eronder.


Deze strik lag nog in m'n oude slaapkamer en ik vind 'm nogsteeds superschattig.Heb deze strik volgens mij langer dan 3 of 4 jaar! Ik heb 'm gekocht in de Primark en het was niet heel duur ofzo. Primark, duhhhh, lekker goedkoop! Deze haarbandstrikdinges bestaat uit 2 lagen strik, oke ingewikkeld.. Maar dus 2 lagen strik. 1 laag met roze kant en roze stippen en 1 laag met roze strik hahahaha. Als je het niet snapt, skip het gewoon. Zo belangrijk is het niet :(.


Dit was mijn post voor vandaag! Thanks allemaal voor de views en vergeet niet om nog even naar dag 103 te kijken! Als je wilt of course u _u. 

Tot morgen! xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...