04 november 2013

Day 308

Heeeeey. Ik had vandaag m'n eerste tentamen en ik wil gewoon nu m'n cijfer weten. Oef. Hoelang moet ik wachten? :(


Duckfaaaaace. Waaaaah. Ik draag m'n trui van LC Waikiki, een winkel in Turkije. Ik heb deze trui voor het laatst volgens mij een paar maanden geleden gedragen. Of aan het begin van dit jaar.. Ik twijfel hahaha. 

Ik vind het een leuke trui, maar het is wel jammer dat de roze bolletjes snel loslaten. En het is vervelend om ze van de grond te plukken. Oeeeef. 

Ons huis is weer een beetje opgeruimd na alle chaos hier, dus dat is weer fijn. Ik moet wel binnenkort een nieuwe laptop fixen voor school.. 

By the way, ik krijg steeds meer leuke ideeën voor m'n blog volgend jaar! Ben benieuwd hoe dat gaat hehehe. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...