30 november 2013

Day 334



Minie Mouse trui, peace-teken, duckface, gekleurd haar, Russenmuts, swag, hoe hipster ben ik vandaag? Hahahaha. Maar oke, ik ga even snel posten, want ik ga zo naar lieve mensen toe en dan heb ik geen tijd om uitgebreid te posten. Nu dus nog wel. Logicaaaa.

Ik heb mijn bruine legging aan, maar die is niet heel duidelijk te zien. Nu ik het heb verteld, lijkt het iets bruiner, toch? Vind ik wel. By the way, ik had deze muts niet de hele dag op of zo. Ik wou hem gewoon even showen, was maar 3 euro en 50 cent, van de Ijhallen, love my life. Als ik die muts had laten liggen, zou ik me schamen voor mijn hele leven. No, just kidding. Maar het zou wel dom zijn, eerlijk. 

I. Need. New. Shoes. Ook al heb ik genoeg schoenen, ik heb al-tijd nieuwe schoenen nodig. Volgens mij is dit meisjeslogica, want mijn buurchickie zei dat gister ook, hahahaha. Ja Rimski, ik bedoel jou :). Maar goed, ik ga nu langzaam en snel afronden, want ik ga weg. Tot nooit meer. Grapje. Daaamn, ik ben in een gekke bui vandaag, praat alleen maar bullshit en ik merk nu dat als ik schrijf, ik ook bullshit praat. Wat een bullshit. 

Doeeeei xoxoxo


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...