27 november 2013

Day 331

Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb mijn laatste cijfer binnen! Een 9! Wat? JA! Een 9! Ik ben zo blij, niet normaal dit. Heb alleen maar achten en negens gehaald voor mijn allereerste tentamens en ja, dan mag ik best trots op mezelf zijn en ja, dat ben ik zeker. You can't stop me.

Vandaag ben ik bezig met het voorbereiden voor een presentatie van volgende week en het is zo lastig om goede informatie te vinden. Het gaat over LinkedIn(waar ik vanaf vandaag pas lid van ben, omdat het moet) en daar weet ik niet zoveel over dus ja, vanzelfsprekend dat het lastig is. Verder moet ik nog allemaal dingen lezen voor vrijdag, dus ik ben weer lekker druk. Ook moet ik nog naar zumba vanavond. Nou, ik ben niet verplicht, maar ik verplicht mezelf. Typisch. 

Mijn outfit van vandaag is sexy en stoer en basic en lekkerzittend. Deze glimmende lerenlatexmotorachtigiets-leggingbroek zit echt fijn, maar hij maakt wel veel geluid als ik loop hahaha. Niet dat dit een probleem is of zo! En hallo, het was een koopje van 10 euro. Wie laat dat nou liggen? ik in ieder geval niet. Sorry not sorry. Mijn coole sokken mochten hier niet ontbreken hoor, zij maken de outfit fancy. Of iets dergelijks..

Deze trui had ik gekregen van mijn nicht uit Turkije, ik ben er heel blij mee. Ik vind het vooral leuk dat hij achter iets langer is dan aan de voorkant. Kleine leuke detailtjes maken mij blij. De glimmende steentjes op de schouder staan leuk bij mijn leggingbroekding. Both shiny! Soulmates. Awesomeness. 

Ik kan niet wachten op 2014. Andere blog, nieuwe periode op school, reizen en nog meer. Volgens mij gaat het een drukker, maar leuker jaar worden! Love that idea. 

Pffff, nu ga ik maar verder met mijn huiswerk. Nerdy. Anders krijg ik het never af.. Tot morgen en geniet van jullie avond :). 

Peace. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...