18 november 2013

Day 322

Het is goed dat ik nog kan lachen, want ik ga het behoorlijk druk krijgen aankomende weken. Boeken lezen, beginnen aan werkstukken, leren voor tentamens, presentaties voorbereiden en ja, nog veel meer. Hoe ga ik mijn tijd indelen? Oeeef.

Mijn outfit van vandaag is een beetje pyjama-achtig. Alles zit losjes en lekker chijl en dat had ik wel nodig vandaag. Zat op school van half 9 's ochtends tot 5 uur 's avonds. Ja 5 uur vind ik avond, ongeveer, want het begint weer vroeg donker te worden. Maar oke, mijn outfit dus. Dit grijze jurkje is van de H&M en ik heb er 15 euro voor betaald! Dit jurkje is die prijs echt wel waard, want hij zit zooo lekker. Echt luchtig of zo, I don't know how to describe. Gewoon fijn. Net als deze baggy broek uit Turkije, waarvan de print mij verliefd maakt. Jullie weten nu wel ongeveer dat ik van printjes houd, toch? Vast wel. En jullie zien een klein stukje van mijn Uggs, die ik toch echt een keer moet vervangen, sorry Uggs, love jullie. 

Ik ga zo meteen even mijn spullen opruimen en daarna eten denk ik. Daarna moet ik die hard een presentatie gaan voorbereiden voor morgen, want we hebben vandaag dus gehoord dat we morgen een presentatie moeten doen. Lekker random, pffff. Wish me luck!

Kusjes, likjes, whatever. Bye :). 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...