13 november 2013

Day 317

Trousers - Vero Moda | Shirt - Zara Collection | Fur coat - I don't know

Dit vestje heb ik dus van de Ijhallen waar heel veel tweedehands is. Ik ben verliefd op dit vestje, seriously. Het past dus bij alles, rokjes, jurkjes, truien, shirts, pyjama, allessss. Het is vooral leuk met simpele shirtjes en jurkjes, zoals laatst met mijn grijze jurk van de H&M.

En hier is dan een foto waar mijn nieuwe haarkleur beter is te zien. Wel pluizig en alles, maar dat hebben mensen nou eenmaal. Soms. Als ze lui zijn om hun haar goed te doen. Like me. 

By the way, mijn nieuwe shirtje vind ik echt superleuk! Ik heb al best veel kleding met strepen, maar nog niets met rood-witte strepen(of ik ben het vergeten). Dit shirtje vind ik ook mooi omdat de onderkant rond is. Het is niet hoekig zoals alle basic shirtjes. Op de tweede foto is dat goed te zien. 

Ik ga nu even naar mijn buurmeisjes want eentje is jarig en daarna ga ik naar zumba. Alle stress en chaos wegdansen, heeeeerlijk. Tot morgen!

XOXO



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...