06 november 2013

Day 310

Hey guys! Ik heb vandaag een heel goed humeur en dat kan ik gelukkig met jullie delen. Ik had weer een tentamen en die ging best goed! Verder heb ik een leuke outfit aan hihi. 


Ik vind deze jurk heel erg leuk door de print en het zwarte op de armen. Verder ben ik niet helemaal weg van coltruien, maar bij deze vind ik de nek juist leuk! Hals, nek, jullie snappen me. 

M'n Uggs zijn nog steeds helemaal goed :). M'n schatjes. Wel wil ik nieuwe winterwchoeenn eigenlijk. Maar hey? Ik heb geshopt vandaag! Een nieuwe jurk, een nieuwe trui en een leuke ketting. You'll see it later. 

Ik ga zo lekker naar zumbaaa! En wow ik besef net, ik heb nu lekker 4 dagen vrij! Nouja, morgen wel stage. Maar verder heel chill niks te doen! Laat me relaxen dus hihi. 

XOXO 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...