26 november 2013

Day 330

Dus ik richting Blogger om mijn outfit te posten, geeft Blogger een error aan en kan ik mijn foto's niet uploaden. Wat raar. Maar dat maakt verder niet uit, ik kan gelukkig gewoon via de app posten. 


Even mijn been in de air gooien zodat jullie mijn Uggs zien, hahahaha. Dit is mijn outfit van vandaag! Mijn grijze jurkje van de H&M(15 euro), mijn legging met superleuke print(2 euro, ja je leest het goed!) en mijn Uggs. De kleuren passen allemaal bij elkaar, alles is zwart, wit en grijs. En rode lippenstift staat daar altijd wel goed bij. 

Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik ieder moment in slaap kan vallen, maar daar heb ik geeneens tijd voor. Ik moet zo nog huiswerk maken en daarna moet ik naar de sportschool. En daarna douchen en daarna eten en daarna chillen en daarna pas slapen. Poor me :(. 

Maar ja, ik ga van alles doen nu, dus ik laat morgen weer van me horen. Tot morgen!
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...