15 november 2013

Day 319





Oh my god. Ik heb gewoon 9000 views! Dit maakt mijn dag goed hahaha. Maar mijn dag was sowieso al goed, want ik had vandaag mijn twee lievelingsvakken. Psychologie en inleiding jeugdzorg, ik weet niet of dat jullie veel zegt?

Maar oke mijn outfit van vandaag. Een bordeaux broek die chillt op mijn taille, een gestreepte bloes die eigenlijk een jurk is en een coole witte muts. Leuke combinatie! Wel soms irritant om te dragen, want die bloes kruipt in mijn broek omhoog.. Naja, ik moet er mee leren leven. It's a hard knock life, for me, jalalalaaaa.

Ik heb weekend! Ik ben blij! Ik ga zometeen samen met mijn buurmeisje kwarktaarten maken en misschien ook nog wel meer. We zijn echt vreetzakken.. Verder gaan we in de avond films kijken of zo samen met vriendinnen en het wordt gewoon gezellig!

Enjoy your evening and yeah, that's it for today. Tot morgen :)

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...