22 november 2013

Day 326

 



Trui Primark | leren tregging NaamvergetenOOPS | Uggs Uggs Store 

Halloooo. Hier kan ik dus voor het eerst mijn nieuwe tregging showen, waar ik nu al zwaar verliefd op ben. Voor de mensen die het woord tregging niet kennen: een kruising tussen een broek en een legging, alleen dan op zijn Engels, dus trousers en legging, vandaar de tr. In het Nederlands was het een begging. Tregging is leuker, hahaha. Nu ik legging drie keer achter elkaar lees, is het echt een raar woord. Legging. 

Ik dacht, laat ik maar een leuke foto maken met deze letter F  die toevallig bij deze metrohalte in Amsterdam te zien is. Perfectttt. En voor de mensen die niet weten waar die F voor is.. Schaam je. Nee, grapje. Die staat gewoon voor mij. Aangenaam, ik ben Filiz. Thanks Emily, voor het maken van deze foto's :). Mini shout out!

Vandaag was een gezellig dag op school. Eerst hadden we natuurlijk les, maar tijdens het mentorblok gingen we samen gezellig lunchen in de klas en na schooltijd gingen we nog met de halve klas naar een cafeetje. Nu ben ik al een paar uur thuis en kijk ik depressief naar mijn agenda. Te veel te doen, te weinig tijd. 

Ik ga nu een beetje huiswerk maken en wasjes draaien en dan ja, morgen ook weer verder met huiswerk. En dan, jajaaaa, 's avonds een feestje in Amsterdam van mijn zus. Die wordt zondag 25 jaar, woohooo! 

Tot morgen en anders tot overmorgen en anders tot overovermorgen en oh my god ik ben aan het uitstellen. Doei. 

Kusjes,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...