24 november 2013

Day 328

Vandaag zijn mijn zus en mijn kleinste nichtje jarig! Happy birthday to them. We gaan het met de familie vieren in Amsterdam en dat wordt sowieso gezellig. Lekker veel eten en taart en drinken en alles, yeahhh. Ik ga nu even posten zodat ik dat niet vergeet vanavond als ik thuis kom, haha.



Deze gestreepte trui is van de Esprit. Hij was volgens mij 26 euro. Ik vind hem heel leuk, omdat de mouwen gewoon zwart zijn. Dat maakt hem iets anderserderder dan andere gestreepte truien. Kleding met horizontale strepen vind ik heel leuk om te dragen. Nou ja, strepen in het algemeen eigenlijk. Horizontaal of verticaal of diagonaal of oke, gewoon strepen dus.

De kleuren zwart en wit vind ik leuk staan samen met mijn bordeaux broek van de Vero Moda. En daar past mijn haar ook weer een beetje bij. Matching skills, maddaf*kkaaaa. Ik vind dit een leuke en simpele outfit, het heeft geen sieraden nodig of een leuk kapsel, dit is gewoon back to basic. Lovely.

Ik ga me een beetje klaarmaken voor zo meteen, moet eerst nog eten.. Oops. Daarna dus richting Amsterdam en een dubbele verjaardag vieren! Gezelliggg. Ik zie jullie morgen(als views dan).

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...