21 november 2013

Day 325

Mijn haar is echt gegroeid, check eensss! Maar even iets eh, vandaag een korte post omdat ik moe ben. Heb vandaag heel veel gedaan en moet morgen vroeg op, vandaar.

Ben vandaag eerst naar stage gegaan en daarna ging ik gelijk de stad in omdat ik een aantal dingen moest kopen. Ben wel geslaagd, yayyy! Ook een nieuwe broek-achtig iets binnen en een leuk hemdje(maar het lijkt ook op een bloes zonder mouwen en het glimt mooi en het is leuk). 

Mijn outfit van vandaag bestaat uit een simpele jeans van de Only, deze glittertrui van de H&M waarvan je de glitters niet ziet op deze afstand en verder nog mijn lieve bontje. Ja, ik noem hem bontje, dit schattige vestje verdient gewoon een naam. Bontje.

Ik ga nog even beneden chillen, want er is visite. Daarna ga ik me op school voorbereiden en daarna mijn lieve bed in. Mijn bed is de liefste. Als het kon ging ik met hem trouwen. Maar dat kan niet. Hard knock life. Of zoiets. 

Tot morgen! Have a nice evening! 

XOXO


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...