10 november 2013

Day 314

Ik ben zo verschrikkelijk moe na vandaag. Ik ben om half acht opgestaan en half negen ging ik met mijn buurvrouwen en buurmeisjes richting Amsterdam. 3 keer raden waar wij zijn geweest? Jaaa. De Ijhallen. En ik heb 30 euro opgemaakt woohoo. Ik heb echt leuke aankoopjes gedaan en ik ben er zeker blij mee! Swag all over me. 

Deze legging heb ik vandaag gekocht en oh my god, hij was maar 2 euro. 2 euro. 2 euro? Ja, 2 euro. Hoe leuk is dit? Te leuk. Ik vind deze legging echt super leuk staan met mijn spijkerbloes, it is meant to be. Ik vind het sowieso al leuk als je een drukke print combineert met iets rustigs.

Mijn ogen beginnen langzaam dicht te vallen en dat al rond deze tijd. Besef even dat ik van negen uur tot 3/4 uur 's middags rond heb gelopen. Voor mijn doen is het echt knap dat ik dit heb volgehouden zonder te zeuren(kuch, denkt terug aan dagje Primark, kuch, sorry mama). 

Dit was mijn postje voor vandaag. Hij is nog redelijk lang eh, ik dacht echt dat ik een paar zinnen zou droppen omdat ik zo moe ben, maar nee hoor, ik ben een bikkel. Soort van. Soms. Slaap lekker snoezige tortelduifjes kipjes kuikens van me, fijne avond en tot morgen!

Kusjes,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...