16 november 2013

Day 320




Peace! Hahaha. Vandaag een beetje een late post, omdat ik bezig was met huiswerk en heb geholpen met het huishouden. Madre had gisteren een operatie en die is gelukkig goed gegaan. Vandaar dat ik iets drukker was dan normaal. Maar dan nu hier, de post, van, vandaaaaaag!

Ik draag deze supercoole legging alias mijn nieuwe liefde. Die print vind ik echt helemaal geweldig, echt iets voor mij. Ik heb deze voor 2 euro gekocht bij de Ijhallen, hoe perfect? En hoe perfect staat hij bij mijn trui? Deze trui heb ik van mijn nicht gekregen uit Turkije. Op de schouders zitten leuke glimmende steentjes en als je van dichtbij kijkt zie je ook glitterdingetjes in mijn trui! En ik denk dat als mensen mijn blog vanaf dag 1 hebben gevolgd, ze wel weten dat ik van glimmerds hou, haha.

Volgens mij gaan mensen mij voor gek verklaren, maar ik ben aan het denken over een side cut. You know, zo een gek stukje aan de zijkant van je hoofd waar je je haar afscheert? Dat gekke stukje wil ik dus. Maar ik weet nog niet wanneer en hoe en waar en etcera. Heb wel een leuke kapper gezien die dat voor 6 euro wil doen voor mij, dus hmmm.. Ik twijfel nog.

By the way, iedere keer als ik naar mijn schoenen kijk denk ik er aan dat ik nieuwe schoenen wil. Ik dacht aan lichte Timberlands, niet die standaard kleur die iedereen al heeft, ik hou niet van standaard :(. Maar ik weet niet of ik zin heb om veel geld uit te geven, dus misschien koop ik wel gewoon leukies van de Van Haren. We will see!

Mijn lezers zijn awesome to the fullest! Heb nu ook een vast iemand die mijn posts liked? Shout out naar jou! Wie je ook bent.

Ik ga nog even televisie kijken en daarna mijn bedje inkruipen. Morgen weer een dag vol met huiswerk en mama helpen en jaaa, misschien nog een beetje relaxen. Stay positive!

Love,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...