25 november 2013

Day 329



Hallooooo!

Ik had vandaag echt een lang dagje school. Diegene die verzonnen heeft dat we dagen hebben van half 9 's ochtends tot 5 uur 's middags is echt gek. Ben helemaal moe en ik moet nog allemaal dingen doen dus oeeef, vermoeiend hoor.

Mijn outfit van vandaag is heel leukkk. Mijn rok met print staat leuk bij dit shirt met leer op de mouwen. En mijn tas is ook swaggy daarbij. Ik heb deze tas van mijn zus gekregen, haha. Hij komt uit Istanbul en ja, dat staat er ook op, maar mijn camera wil lekker alles spiegelen. Die vogeltjes vind ik er heel leuk op staan hahaha.

Ik kan nog steeds niet geloven dat het al bijna 2014 is. Het lijkt gewoon een paar maanden dat ik mijn eerste post schreef, maar dat zijn nu al bijna 11 maanden.. Zjoeffffff(snel geluidje of zo). Ik word steeds benieuwder naar volgend jaar en ik hoop dat die nog leuker wordt dan dit jaar. Maar volgens mij is dat wel zo, dat ieder jaar leuker wordt dan de vorige.

Ooooh my god. Ik ruik lekker eten. Volgens mij is het tijd voor mij om te gaan eten en daarna een hoofdstuk van psychologie te gaan lezen voor morgen. Meer dan 20 pagina's. Dubbelzijdig. Met kleine lettertjes. En weinig plaatjes.. Killing.

Hoop dat jullie morgen weer op mijn blog komen kijken! Spread the love :).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...