28 november 2013

Day 332



En dan hier, eindelijk een duidelijke goede foto waar mijn haarkleur te zien is. Kersenrood of zoiets, toch? Vind ik wel :). Ik vind het heel leuk staan met rode lippen haha, vandaar mijn gekleurde lippen vandaag. Verder past dat ook bij mijn sjieke nieuwe bloes-achtige shirtje. Daaronder heb ik mijn zwarte shirt met lange mouwen van de Coolcat. Dat is wel een beetje te zien, want dat bloes-achtige shirt glimt een beetje.

Ik had vandaag stage en ik vond het heel goed gaan. Ben bezig geweest met breuken, wat ik vroeg(en nu nog steeds) heel lastig vond(en vind dus). Ik begin er wel weer een beetje in te komen, hahaha. Dus dat moet wel goed komen. Pffff, ik zie net dat ik morgen om half 9 's ochtends op school moet zijn, lekker vroeg weer. Vind ik heeeeel leuk, echt helemaal geweldig.. Ugh.

Laat me me klaarmaken voor morgen en daarna rustig mijn bed in duiken. En snapchatten natuurlijk, altijd leuk. Als je wilt kan je me toevoegen: xfilizgenc. Ik ben de gekste op Snapchat, geen twijfel mogelijk!

Tot morgen, XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...