08 november 2013

Day 312

Hallo lieve lezers! Vandaag wordt een lange post, want ik heb opeens heel veel zin om veel te schrijven. Dit is ook gelijk een beetje een voorbereiding voor volgend jaar, als ik mijn blog meer ga uitbreiden. En..... Ik heb een nieuwe laptop! Die wil ik ook uitproberen natuurlijk hahaha, vandaar deze lange post. By the way, check even een nieuwe pagina die ik heb aangemaakt. Rechts bij pages staat home! Even checken :)




Dussss. Deze broek heb ik al weer een tijd niet aangehad, omdat ik hem boven in de kast ergens had verstopt. En ja, dan ben ik wel zo lui om niet naar boven te lopen om deze broek te pakken.. Tot dat ik mezelf motiveerde, hahaha. Wat erg. Verder heb ik deze warme trui aangetrokken, want toen ik opstond merkte ik gelijk al dat ik het koud zou krijgen vandaag. Yes, I was right, brrrrrr. Daarom heb ik ook nog een soort vestje aangetrokken van nep bont. Zo lekker warm allemaal!

Deze broek is van de H&M en ik heb volgens mij al verteld dat ik gelijk verkocht was toen ik deze broek zag. Vandaar dat ik hem gelijk heb gekocht. Logicccc. Dit vestje heb ik van mijn zus gekregen en ik ben er heel blij mee. Je kan zoiets boven alles aantrekken, dus dat is mooi meegenomen :).

Trouwens, ik wil binnenkort iets leuks doen met mijn haar. Tips zijn altijd welkom, maar ik ga niet kaal. Denk ik.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...