17 november 2013

Day 321


Jeans | La Chica Blouse | H&M fur coat | Ijhallen

Day 321, dat klinkt zo leukkkk. En wat? Nog maar 44 dagen te gaan en dan is het 2014. Oh my god.. De tijd gaat aan het einde van een jaar niet normaal snel. Ik heb mijn havo-diploma gehaald en heb mijn eerste tentamens al gehad. Ik ben goed bezig geweest met afvallen en trainen. Heb gelachen, heb gehuild, heb lekker veel sushi gegeten met Laila, hoi Lai, als je dit leest, heb veel gedanst, ben veel uitgegaan, heb hoogtepunten gehad en ook wat mindere dagen. Heb heel veel leuke dingen gedaan met vrienden en familie, heb ruzie gemaakt, heb het weer goed gemaakt. Maar alles bij elkaar, 2013 was een mooi jaar. Dit was een samenvatting van 2013 in het kort. Ja, een samenvatting in het kort en hij is niet eens helemaal correct, want heb nog veel meer gedaan natuurlijk. Chaos als ik alles moest beschrijven. Misschien dat ik dat ooit nog ga doen hahaha. 

Ik vind deze outfit erg leuk, want spijkerstof is goed te combineren met spijkerstof. Mijn bontjasje is een leuke extra voor deze outfit, het maakt het weer uniek. Ik heb mijn spijkerbloes al best vaak aangehad met een spijkerbroek, maar iedere keer doe ik er iets anders mee. Zoals hier, een schattig aaibaar vestje. Vandaag ging mijn zus me ook random over mijn rug aaien, omdat ik zacht ben. Voelde me net een hond of zo hahahaha. Wel grappig. 

Dit was de post van vandaag. Ik moet me even gaan voorbereiden voor morgen, want heb een hoorcollege over het vak jeugdzorg. Lijkt me wel heel interessant, dus ik ben benieuwd. Ik ga mijn tas even inpakken en mentaal voorbereiden dus en daarna nog even televisie kijken. Verder natuurlijk met mijn telefoon chillen en met de mensen die in mijn telefoon chillen. Chillception. Aiiiiight. Zie jullie allemaal morgen! Of jullie zien mij. Oh ja :).

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...