29 november 2013

Day 333

Dag 333, wat een leuk getal, joepie. Oh ja, mijn foto's  van vandaag slaan echt helemaal nergens op. Maar het is wel grappig, op zich. Check ze, check ze. Check check, dubbel check. Check? Check.

Ik was mijn haar aan het doen voor de foto en opeens hoor ik het geluid van mijn cam? Dus ik kijk naar mijn laptop, heeft een vriendin opeens een foto gemaakt(bovenste foto) en ik vond hem best cool. Mijn haar is echt lang geworden by the way! De onderste foto heb ik even extra gemaakt net, dan zie je dat ik mijn gestreepte trui aanheb van de Esprit. Die nieuwe, you know. Dit is een leuke outfit, vind ik. De kleuren zijn leuk gecombineerd en het doet me denken aan kerst. I love kerst. HET IS BIJNA KERST, WOOHO-HO-HO. 

Deze outfit had ik een paar dagen terug ook aan, maar toen zonder dit groene vest. En zo zie je, het kan dus allebei erg leuk zijn. De kleuren passen bij elkaar en niets vloekt in deze outfit. Ik vind het altijd leuk om te experimenteren met kleren, rijmshizzleeee. 

Korte post, ja, weekend, ja, even rust voor Filiz, ja, morgen hele dag huiswerk, ja. Snap je? Ja(ik wel). Hoop dat jullie deze post toch wel leuk vinden haha, ook al is ie kort. 

Tot morgen!

XOXO 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...