14 november 2013

Day 318

Jurk - Vero Moda | Rok - Monki | Legging - H&M

Vandaag ga ik naar stage en daarom had ik mijn wekker vroeg gezet. Maar dat blijkt dus te vroeg, dus ik dacht ik ga gelijk even posten als ik nu toch niks te doen heb. Goeie eh?! 

Ik ben helemaal weg van deze rok en zijn print. Ik vind gekke printjes altijd heel leuk, vandaar. Het staat leuk met mijn effen blauwe jurk, die ik heb verstopt onder mijn nieuwe rok. Deze rok is van de Monki, maar ik weet de prijs niet, heeeel handig weer Filiz. Volgens mij was die minder dan 30 euro? Gekke gok. 

Verder heb ik even een close up op mijn kettinkje, want oh my god, it's a cupcake! Ik hou van zulke kettinkjes. Ik heb ook een ketting met een taartpunt, dus die twee worden beste vriendjes. Ja mijn kettingen hebben een band met elkaar, you know. 

Ik ga nu ontbijten en daarna mijn tas even klaarmaken voor zometeen. Of het is misschien beter als ik eerst mijn tas ga inpakken.. Ughhh, wat maakt het ook uit, ik ben toch te vroeg vandaag. Ik zwem in een zee van tijd! Of hoe je dat ook zegt. Voor de mensen die deze post nu al lezen: nog een fijne dag! En voor de mensen die deze post 's avonds pas lezen: ik hoop dat je dag fijn was! En voor iedereen: thanks voor het lezen!

Kisses and love,
Filiz 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...