19 november 2013

Day 323



Even een simpele foto voor een simpele chille outfit. Ik had vandaag een redelijk kort dagje op school, daar was ik wel blij mee. In de ochtend had ik daarom geen zin om me op te tutten en alles(niet dat ik dat normaal heel extreem doe of zo), vandaar deze swaggy outfit.

Mijn Minie Mouse trui is bazer dan baas. Ik kreeg er vandaag ook al een complimentje over, hahaha. Geweldig. Mijn tante heeft dus een goede trui uitgekozen voor me. Verder draag ik deze donkerblauwe legging, die helemaal niet als een legging voelt eigenlijk. De stof is best stevig en dik, dus het voelt gewoon als een broek(na een tijdje). Hij zit in ieder  geval wel fijn!

Dit is echt heel logisch. Mijn vader belde me net om te vragen wat ik wil hebben van Maccie, dus ja ik zeg zo Big Mac menu. Nadat hij had opgehangen besefte ik dat ik vanavond naar de sportschool ga. Dus eigenlijk heeft het geen nut meer. Maar oke, morgen ga ik ook naar zumba, dus dat valt te compenseren. Struggles.

Ik ga nu mijn mammie gezelschap houden op de bank en ondertussen wachten op mijn caloriebom. I'm lovin' it! Morgen weer een post natuurlijk, dus tot morgen.

Kussies,
Filiz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...